האם יש לך אתר לעסק או חנות וירטואלית באינטרנט?
אם כן, אז אתה בהחלט שואף להגיע למגוון רחב של נמענים, ומקדם אתרים ברשת יכול לעזור לך בכך.
גלה כיצד לברר אם אתה צריך סוכנות SEO ומתי להתחיל שותפות.
תוכן עניינים
למה להשקיע שיווק דיגיטלי קידום אתרים ?
אם אתה רוצה למשוך את תשומת ליבם של משתמשי האינטרנט, עליך לשקול לפנות לחברת שיווק דיגיטלי וגם קידום אתר וורדפרס לעסק שלך ברשת.
SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) כולל פעולות שאמורות לשפר את הנראות שלך בתוצאות חיפוש אורגניות למילות מפתח המתארות את העסק שלך בצורה הטובה ביותר. מכאן שהם גם מגדילים את תנועת הדפים שלך. התוצאות הנ"ל נקראות "ללא תשלום" ו"טבעיות ".
הזן שאילתה לדוגמה כגון "בניית אתרים בחיפה?" ב- Google ותראה תוצאות ממומנות למעלה ומתחת. SEO נועד לשפר את דירוג האתר שלך עבור מילות מפתח שהוזנו על ידי משתמשים המחפשים מוצרים או שירותים הדומים לאלה המוצעים על ידי העסק שלך.
כמה עולה קידום אתר בגוגל?
גוגל היא רשת הכי פופולארית בישראל. המשמעות היא שכמעט כל מי שגולש באינטרנט משתמש ברשת חיפוש שך גוגל. כך, מנוע החיפוש מספק לך הזדמנות חסרת תקדים להגיע למספר מרשים של לקוחות פוטנציאליים. קראו עוד: קידום אתרים בחיפה
בואו נדמיין שאתם מנהלים חברת השכרת רכב. חשוב על משתמשי האינטרנט המחפשים כל חודש מילות מפתח הקשורות לעסק שלך. מעטים מהם הופכים ללקוחות שלך. היעדר קמפיין קידום אתרים שווה ערך לכך שאין לך אפשרות ליצור איתם קשר.
היתרונות הגדולים ביותר בקידום אתרים אורגני – SEO
- שיפור החשיפה של האתר בתוצאות החיפוש
- שיפור התעבורה באתר אורגני
- היכולת להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים
- גידול ברווחים
- הגדלת החזר ההשקעה שמשתפר עם הזמן
- מודעות טובה יותר למותג
- תוצאות לטווח ארוך
ביצועי הפרסום בתשלום שופרו (לאתרים מותאמים יש תוצאות באיכות גבוהה).
חיפוש אורגני תופס את המקום הראשון בדירוג. ראה כיצד העסקים שלנו מוציאים את תקציב השיווק שלהם על פעילויות שיווק דיגיטלי.
האם אתה שוקל להשקיע ב – SEO?
האינטרנט מלא במיתוסים כגון:
קידום אתרים לא מוכר – תעבורה אורגנית ממנוע החיפוש הופכת לידים בהשוואה למאמצי שיווק אחרים.
קידום אתרים SEO כולל את השלבים להתאמת הדף שלך לדרישות מנוע החיפוש. גוגל מעודד משתמשים להשתמש בקידום אתרים, זו אחת ההנחיות הרשמיות שהכינו המומחים שלה.
מתי להתחיל לעבוד עם מומחה קידום אתרים?
האם אתה תוהה מתי הוא הזמן הנכון למצוא מקדם אתרים מקצועי SEO איכותית שתוכל לשפר את הקידום אתר עסקי שלך באינטרנט? המשך לקרוא כדי לברר מתי לשתף פעולה עם סוכנות SEO.
מתי אתה בוחר את הדומיין שלך
זה הזמן הנכון להתחיל לעבוד עם סוכנות קידום אתרים. למה?
כי הדומיין שלך חייב להיות מאומת לפני שניתן יהיה לרשום אותו. בחירה לא נכונה יכולה לעכב את מסע הפרסום שלך ולגרום לך יותר נזק מתועלת. ניתן לבדוק את היסטוריית הדומיינים באמצעות כלים שונים כגון archive.org/web שיספרו לך על תוכן הדף הקודם. ייתכן שהדומיין נקשר לפעילות בלתי חוקית כלשהי ועדיף לנטוש אותו.
אתה מעצב את האתר שלך
במקרה זה, מומלץ לבחון מקרוב את הדרישות שהאתר שלך חייב לעמוד בהן כדי לקבל דירוג גבוה בגוגל. ההשפעות יכולות להשתנות בהתאם למפתח האינטרנט שנבחר. עדיף לפנות למומחה וורדפרס לשם בדיקת אתר SEO ואופטימזציה לאתר לחיפושים בגוגל.
לפעמים נוצרים אתרים על בסיס פתרונות לא מותאמים שאינם תואמים את העקרונות הבסיסיים של מנוע החיפוש. עיצוב מחדש של אתר אינטרנט או שינוי מערכת CMS פירושו עלויות נוספות ובזבוז זמן. אופטימיזציה היא חלק מרכזי ב- SEO ויכולה להיות חלקה או מייגעת.
על ידי עבודה מול חברת קידום אתרים, כבר בשלב העיצוב של האתר שלך, תימנעי מיצירת דף שאינו עומד בסטנדרטים של גוגל. תמיכה מקצועית תעזור לכם לטפל במרכיבים השונים שיבטיחו את מיקומי האתר הטובים ביותר בעתיד.
האתר שלך אינו מייצר תנועה
אתה מותאם אישית את האתר שלך כי אתה רוצה שהוא יהיה רווחי עבורך. אתה מכוון לרכישת לקוחות, כך שאתה צריך פעילויות שיווק. SEO הוא צורת מודעה עם המרות מרשימות. עם זאת, כדי להשיג תוצאות, חובה לפתח אתר מתאים ולקדם אותו.
בעזרת SEO, האתר שלך יבקר על ידי משתמשים ויכול להפוך למקור הלקוחות שלך. תחילה תבחין בנראות משופרת ב- Google, לאחר מכן בתעבורה אורגנית מוגברת, ולבסוף בקונים נוספים.
ניסית לקדם אתר לבד SEO ואין תוצאות
האם ניסית בעצמך SEO?
האם אתה קורא את ההנחיות השונות ואת שיטות הבדיקה הנמצאות באינטרנט אך אינך רואה תוצאות?
זכור כי ישנם מעל 200 גורמים הקובעים את נראות האתר בגוגל, ואופטימיזציה של כל אחד מהם דורשת ידע מיוחד.
ראוי גם לציין כי האלגוריתמים של גוגל מתעדכנים כל הזמן, כך שהפעולות שהביאו לך תוצאות מצוינות לפני שנה לא בהכרח יעבדו הפעם. גוגל כבר ביצעה שינויים ששינו לחלוטין את תוצאות החיפוש – מומחי קידום אתרים SEO ממשיכים להתעדכן בזמנים ופועלים למזער את הסיכון למצב בו מיקומי האתר מצטמצמים באופן דרסטי בין לילה.
ללא ניסיון רלוונטי, אתה יכול להשקיע הון בפעילויות SEO ועדיין לא לראות שום שיפור. האם לא עדיף להתמקד בגידול העסק שלך ולהוציא את תהליך קידום אתרים למומחים?
דירג גבוה של האתר בגוגל בעבר כבר לא קיים
בעלי אתרים רבים מנסים להבין מדוע נראות הדפים שתפסו בעבר עמדות גבוהות בגוגל ירדה כל כך מהר. העובדה שהאתר שלך ימשוך לקוחות ביום מן הימים לא בהכרח אומר שתמיד יהיה כך.
עדכוני האלגוריתם לעיל משנים את החשיבות של גורמי דירוג ספציפיים. לפעמים שינויים אלה אינם מוכרזים, אך גוגל יכולה גם להודיע עליהם מראש, כפי שקורה עם Core Web Vitals. דפים צריכים להיות מוכנים היטב לעדכונים כדי לא לאבד את עמדותיהם. מומחה קידום אתרים מתעדכן לדרישות Google ועושות את השינויים הדרושים באתרי הלקוחות כדי לעמוד בתקנים של מנועי החיפוש.
נראות האתר שלך יכולה לרדת משמעותית מסיבות רבות – מומחי SEO יכולים לקבוע במהירות את הסיבה ולבצע את השינויים הדרושים. אם אינך מתמחה בתחום זה, ייתכן שתתקל בבעיות בפתרון בעיה זו.
מתי כדאי להתחיל לעבוד עם חברת קידום אתרים?
למעשה, כל שנייה טובה למאבק לשיפור החשיפה והדירוג של האתר שלך. SEO לוקח זמן – האפקטים לא יופיעו בן לילה. ככל שתתחיל לעבוד מול סוכנות, כך ייטב. באופן אידיאלי, לפני בחירת דומיין, עליך להתייעץ עם מומחי האתר שלך.
שאלות ותשובות
1. השקעתי בקישורים באיכות נמוכה – האם אוכל לשפר את נראות האתר שלי בגוגל?
קישורים נכנסים משפיעים על נראות האתר בגוגל. אתה עשוי להיתקל במגוון הצעות שנראות אטרקטיביות ומבטיחות מאות קישורים במחירים אטרקטיביים. עם זאת, קישורים כאלה אינם מבטיחים השגת תפקידים גבוהים – מדובר באיכות, לא בכמות. אם השקעת בקישורים נכנסים באיכות נמוכה מתחומים לא מהימנים, יהיה קשה לשפר את חשיפת האתר שלך.
אם אתה חדש בבניית קישורים, אל תנקוט בצעדים אלה בעצמך. לרוב עדיף להתייעץ עם מומחה.
2. כמה זמן לוקח לקדם מילות מפתח החשובות לעסק שלי?
אין תשובה אחת לשאלה זו. הזמן תלוי בתחרותיות, בתעשייה, במצב האתר והרבה, הרבה יותר. במציאות, כל דף הוא שונה, כך שנוכל רק לספר לך כמה זמן לוקח לנו להגיע לדירוג גבוה של מילות מפתח רלוונטיות רק לאחר ניתוח הדף שלך. במקרים מסוימים זה ייקח רק כמה שבועות, באחרים אפילו כמה חודשים.