
בניית חנות וירטואלית היא הצעד הראשון להפוך את המותג שלך לזיהוי יותר. האתגר האמיתי, לעומת זאת, הוא לגרום לאנשים לבקר באתר שלך, ולשם כך אתה צריך לדעת כיצד להעביר תנועה לחנות וירטואלית שלך.
תוכן עניינים
1. פרסום בתשלום
אם יש לך תקציב פנוי, שקול פרסום ממומן. זו אחת הדרכים המהירות ביותר להשיג תנועה על ידי הצגת מודעות בפלטפורמות מקוונות שונות.
להלן מספר דרכים לפרסם את החנות שלך:
פרסום בתשלום של מוצרי חנות דיגיטלית ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם יכול לעלות לכם רק 50 – 150 שקלים ביום.
פרסום בגוגל ממומן Ads google מאפשרת לקדם מוצרים בצורה מבוקרת יותר , הכוללת גם הצגת מוצר בתוצאות חיפוש גוגל בחלק עליון של חיפושים.
Remarketing – שיטה זו כוללת קובצי Cookie העוקבים אחר המבקרים בזמן שהם גולשים באינטרנט ומציגים מודעות על בסיס הדפים בהם ביקרו.
כדי להשיג את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה (ROI) ולהביא את מירב התנועה לחנות וירטואלית שלך, ודא שהמודעה שלך מתאימה לפלטפורמה שבחרת ותואמת את שוק היעד שלך.
לדוגמא, מודעות Instagram Stories מתאימות למודעות מושכות ויזואלית המכוונות לקהל מקוון צעיר.
2. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא דרך זולה אך יעילה ביותר להוביל תנועה לאתר המסחר האלקטרוני שלך.
החלת טכניקות SEO לתוכן שלך יכולה לשפר את דירוג האתר שלך בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP), והיא שיטה נהדרת ללמוד אם אתה תוהה כיצד להעביר תנועה לאתר או לחנות הדיגיטלית שאתה מנסה לדרג.
מנועי חיפוש כמו Google או Bing משתמשים בסורקי אינטרנט כדי לבדוק אם המידע באתר שלך תואם את יעדי החיפוש. לתוכן אינפורמטיבי ורלוונטי יש סיכוי גבוה יותר לדירוג וצמיחת תנועה.
בנוסף, סורקי האינטרנט בודקים גם האם האתר או החנות שלכם בטוחים וחוקיים, שכן בטיחות המשתמשים היא בראש סדר העדיפויות שלהם, במיוחד עבור חנות מקוונת.
להלן מספר טיפים כדי לשפר את קידום חנות וירטואלית שלכם:
שפר את המהירות של אתר חנות. משתמשים יעזבו את האתר שלך מוקדם אם הוא איטי מדי, וזה יכול להגביל את המהירות שבה מנועי החיפוש סורקים את האתר שלך. כשמדובר במהירות הדפים, גוגל ממליצה לכוון לשתי שניות או פחות.
הגש את מפת האתר שלך. הגש את ה- Sitemap שלך ל- Google Search Console כדי להקל על מנועי החיפוש לסרוק ולהוסיף את האתר לאינדקס.
ודא שתיאורי המוצרים וקישורי ה- URL שלך מכילים מילות מפתח רלוונטיות שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יחפשו.
בדוק את התאמת האתר לניידים. רוב האנשים בימינו מחפשים מידע באמצעות המכשירים הניידים שלהם, לכן חשוב מאוד להשתמש בפריסה רספונסיבית לחנות הוירטואלית שלך.
קישורים נכנסים לאתר Backlinks – אלו קישורים לאתרים אחרים שמפנים לאתר או לתוכן שלך. אם מישהו מצטט את עבודתך, זה מעודד אחרים לחשוב עליך כמקור אמין.
אמנם לימוד שיטות קידום אתרים עשוי להיראות מעט מרתיע בהתחלה, אם תמלא אחר הטיפים לעיל, אתה כבר בדרך לשפר את דירוג ה- SERP שלך. זכרו שיצירת תוכן טרי היא תמיד מנצחת עם קידום אתרים והימנעו מעומס מילות מפתח מכיוון שזה ישפיע לרעה על ה- SEO שלכם.
שקול לבנות אתר חנות באמצעות בונה אתרים וורדפרס. אתרי וורדפרס הינה ידידותית לחלוטין ל- SEO.
3. אינטראקציה עם הקהל שלכם ברשתות החברתיות
מדיה חברתית היא כלי רב עוצמה להפניית תנועה לחנות המסחר האלקטרוני שלך. כיום יותר מ -3.4 מיליארד אנשים משתמשים במדיה החברתית, ומספר זה יגדל עם הזמן.
מספר אסטרטגיות יכולות לעזור לך למנף את המדיה החברתית.
ידוע גם בשם אימות חברתי, פרסום ביקורות והמלצות של לקוחות גורם להם להרגיש מוערכים ובמקביל גורם ללקוחות פוטנציאליים להתעניין יותר במוצרים שלך.
צור תוכן חזותי. דוגמאות כוללות איורים וסרטונים. סוג תוכן זה נוטה לבצע ביצועים טובים יותר מהודעות עם הרבה טקסט מכיוון שהוא הרבה יותר קל לעיכול.
תכונות מדיה חברתית מקומיות. השתמש בקטע אודותינו כדי לקשר את האתר שלך, תכונת החלקה מעלה של אינסטגרם כדי להפנות משתמשים לדפי נחיתה, ושקול להשתמש בלחצן לחץ לחנות בעת פרסום.
היצמד לכלל 80/20. היחס בין הודעות מידע לפרסום מומלץ, תוך התמקדות בראשונים. תוכן שיווקי מוגזם יכול להפחיד את קהל היעד שלך, אז וודא שיש לתוכן שלך ערך.
זכרו, אם אתם הולכים להתחיל עם מדיה חברתית, זה הכרחי לחלוטין שהחברה שלכם תמשיך לתמוך בה.
בעוד שהמדיה החברתית יכולה להשפיע לטובה על התנועה שלך אם היא תעשה נכון, לוח זמנים או עדכון פרסום לא סדיר שלא יציג הודעות במשך חודשים ירתיע באופן פעיל תנועה חדשה מכיוון שלקוחות פוטנציאליים יתואמו זאת עם חוסר מקצועיות וככזו, חוסר אמון.
לפני שתתחיל ברשתות החברתיות, וודא שיש לך את הזמן או את המשאבים לעשות זאת.
4. בלוגים ושיווק תוכן
בלוג הוא ההזדמנות שלך להראות את הידע שלך בענף ולהתקרב מעט לקהל שלך. כשעושים זאת טוב, בלוגים יכולים להגדיל באופן דרמטי את אמון הלקוחות ואת נאמנות המותג.
אם אתה לא לגמרי בטוח, כך פתיחת בלוג יכולה להוביל תנועה לחנות המקוונת שלך.
ראשית, בלוגים יכולים להגביר את SEO, ותכונות שימושיות ואמינות צפויות להיות גבוהות יותר ב- SERP. בנוסף, יהיו לך יותר הזדמנויות להשיג דירוגים גבוהים אם תפרסם באופן קבוע.
בתורו, דירוג גבוה יותר ב- SERP מגביר את המודעות למותג. אנשים נוטים יותר לקנות את המוצר שלך אם הם מזהים את המותג שלך.
בעוד שבלוגים מסייעים בעיקר בשלב ה"מודעות ", שיווק באמצעות תוכן הוא תהליך של קידום התוכן שלך בכל שלבי משפך המכירות.
הוא כולל פלטפורמות שיווק רבות כמו פוסטים ברשתות החברתיות, מיילים, פודקאסטים, סמינרי רשת ועוד, אשר נהדרים לתנועה.
כתיבת בלוגים הפכה לתעשייה רצינית בשלב זה בגלל עד כמה היא משפיעה על דירוגי SEO. ישנן דרכים רבות לבלוג, אך חשוב תמיד לספק תוכן באיכות גבוהה ולהמשיך לעדכן אותו במילות מפתח חדשות כדי לשמור על טריותו ולוודא שהוא משתלב היטב עם ה- SERP.
5. הצבת הודעות אורח
פרסום אורחים מתייחס לכתיבת תוכן לאתר של חברה אחרת הנמצאת בתוך או בסמוך לנישה העסקית שלך.
זה שימושי להפניית תעבורה אורגנית לאתר שלך, וזה גם מגביר את האמינות של האתר שלך באמצעות קישורים נכנסים.
בנוסף, פרסום אורחים מעניק לך יותר תובנות בענף וחושף את החברה שלך ללקוחות פוטנציאליים חדשים.
למרות שמשוב הפך להיות קשה יותר ליישום בשנים האחרונות, הוא עדיין מהווה מערכת נהדרת להפניית תנועה אורגנית לאתר שלך אם נעשה כהלכה. זו אחת המתודולוגיות הפופולאריות ביותר בשיווק שותפים, ומסיבה טובה.
6. מכירה צולבת ומכר עלייה לעמוד
שיטה זו מתמקדת בשמירה על המבקרים הנוכחיים באתר שלך לזמן ארוך יותר.
לדוגמה, התכונה "לקוחות שצפו גם במוצר זה צפו" של אמזון מעודדת את המבקרים להציג מוצרים קשורים אחרים, פוטנציאלית להראות משהו שהם רוצים.
חנויות מקוונות כוללות כעת רשימה של מוצרים מומלצים, המותאמים אישית ללקוח בקופה, או מציעות עדכונים חיים על מה שאנשים מערים שונות כבר קנו.
כל ההיבטים הללו יכולים להגדיל את זמן השהייה בדפים, וזה אחד הגורמים בדירוג של גוגל.
7. רישומי פרס ותחרויות
הפעלת הגרלות פרסים ותחרויות מקוונות היא דרך נהדרת להעביר יותר תנועה לחנות המקוונת שלך, לבנות מסד נתונים וליצור לידים באמצעות הפניות.
עם זאת, בתחרות מוצלחת יש לזכור כמה נקודות מפתח:
יש מטרה. דע מה המתחרה שלך צריך לעשות כדי שתוכל לתכנן ולבצע טוב. מטרות אלה יכולות לכלול יותר עוקבים חברתיים, הפניית תנועה לאתר שלך או יצירת מכירות.
להכין חוקים. זה צריך להיות מבוסס על המטרות שלך. לדוגמא, אם ברצונך להעביר יותר תנועה לאתר שלך, על החברים להירשם ישירות דרך האתר שלך.
חשוב על פרס ראוי. כדי ליצור עוד באז סביב המסירה, הפרס עצמו חייב להיות בעל ערך. לדוגמא, הצעת מצרכים או שוברים בחינם לחנות שלך בזמן משלוח חינם לא עשויה להספיק.
8. הצעות לזמן מוגבל ומכירות פלאש
מכירות פלאש נהדרות לתנועה מכיוון שהן יוצרות תחושת דחיפות ומחסור, ודוחפות את הלקוחות לבקר באתר שלך ולקנות משהו במחיר נמוך בהרבה.
בין אם החלטתם לבצע מכירת פלאש ליום או לשבוע, טקטיקה זו יעילה מאוד אם כבר יש לכם מעקב מוצק.
BestBuy מציעה מבצעים יומיים ומציגה שעון ספירה לאחור בדף הבית שלה. זה מעודד את הלקוחות לבצע רכישה ללא מחלוקת רבה.
9. הגדל את רשימת הדוא"ל שלך של לקוחות קיימים ופוטנציאליים
למרות היותו מיושן במקצת, שיווק בדוא"ל נותר אחת הדרכים היעילות ביותר להוביל תנועה נוספת לאתרך.
בנוסף, לשיווק בדוא"ל יש החזר ROI גבוה, מה שאומר שעל כל דולר שמוציאים קמפיינים בדוא"ל, עסקים ירוויחו 40 דולר. אתה יכול אפילו להתאים אישית את התוכן שלך על פי פלחי הקהל שלך לשיעורי המרה גבוהים יותר.
לפיכך, הרחבת רשימת הדוא"ל שלך חיונית להגדלת התנועה.
התחל לאסוף אימיילים במספר שיטות בו זמנית, כולל הזמנת משתמשים לבקר באתר שלך, הפעלת תחרות או הצעת ספר אלקטרוני בחינם בתמורה לכתובת הדוא"ל שלהם.
10. יישום אסטרטגיות לפריצת צמיחה
פריצת צמיחה נועדה להתבונן בסיבות לצמיחת העסק שלך ולברר כיצד לשפר אותו מבלי לבזבז הרבה כסף.
לדוגמא, אם העסק שלך גדל בכל פעם שאתה שולח דוא"ל, בדוק מה כל כך מיוחד בו שגורם לאנשים להמיר אותו. ואז נסה טקטיקות דומות בערוצי שיווק אחרים.
דוגמה נפוצה אחת תהיה תמריצים להפניה שבהם אתה מחלק קופונים בחינם ללקוחות אם הם מפנים מישהו אחר לאתר שלך.
דרופבוקס זכתה להצלחה מדהימה בשיטה זו, והעניקה למשתמשים נפח אחסון נוסף בענן אם הם מביאים גם את חבריהם.
פריצת צמיחה נוספת היא התמקדות בשיווק תוכן ושיפור SEO, שזו דוגמה נוספת לשיטה לא יקרה.
נשמח לעמוד לרשותכם
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
גבנוט – בניית אתרים לעסקים
אנו מתחייבים לבניית אתר וורדפרס ברמת גימור גבוהה, בשילוב אלמנטים החשובים לקידום האתר
טלפון: 0587743774
אימייל: gavnetcoil@gmail.com