אינסטגרם יכולה להיות לא רק ערוץ שיווק ויזואלי ממוקד בעליל עבור המותג שלך, אלא גם הזדמנות לבנות קהל נאמן. למעשה, למעלה מ -500 מיליון משתמשי אינסטגרם צופים באפליקציה מדי יום, מה שהופך אותה לאחד הקהלים המעורבים ביותר. אך כמו בכל רשת חברתית, ישנן דרכים נכונות, לא נכונות וחכמות להשתמש בפרופיל שלך.
להלן דרכים יעילות להשתמש באינסטגרם לבניית עוקבים כדי להגדיל את המעורבות ולבנות בסיס עצום – כזה שמתאפיין במעריצים אמיתיים ונלהבים, ולא בחשבונות מזויפים.
1. השתמש בתמונת פרופיל משמעותית.
זו צריכה להיות התמונה שלך (לחשבונות פרטיים) או הלוגו שלך לחשבונות החברה, כך שמשתמשים אחרים יוכלו לזהות את החשבון באופן מיידי. בדרך כלל שם הפרופיל צריך להיות שם אמיתי או שם חברה כדי שניתן יהיה למצוא את החשבון בחיפושים. שם המשתמש חייב להתאים גם לשם. אפשרות טובה כאן היא להשתמש בשם ללא רווחים ובאותיות קטנות.
2. קשר את האתר שלך בפרופיל האינסטגרם.
עליך לכלול את האתר שלך בפרופיל האינסטגרם שלך. לחלופין, תוכל לקשר למאמר שפורסם בבלוג או למוצר שלך ולשלב את הקישור השותף בתיבת האתר. הביוגרפיה צריכה להצביע למה משתמשים אחרים יכולים לצפות מהפרופיל. תוכל גם לציין שם את מיקומך או האשטאג מיוחד.
3. הגיבו ועשו לייק לפוסטים של קהל היעד שלכם.
הערות יכולות למשוך תשומת לב לעצמך בחשבונות אחרים. אתה יכול להשיג את אותו אפקט על ידי אהבת תמונות אחרות. השב גם להערות שנותרו. כך תוכלו להתחיל שיחה ולהגדיל את מהירות האינטראקציה.
4. הירשם לחשבונות אחרים.
על ידי מעקב אחר חשבונות קהל יעד אחרים, סביר יותר שהם יעקבו אחריך. עם זאת, ברגע שתוצאה זו מגיעה, אין לבטל את ההרשמה מיידית מהחשבון. זה רק מבהיר שהיה מנוי לחשבון רק כדי לקבל מנוי. עדיף לחכות שבוע -שבועיים לפני ביטול המנוי אם החשבון אינו מספיק מעניין.
5. שימוש ברשתות חברתיות אחרות.
לכל רשת חברתית יש את התוכן שלה: נתונים אישיים מתפרסמים לעתים קרובות בפייסבוק, תמונות באינסטגרם וסרטונים ב- YouTube. עליך להשתמש בחשבונות שלך ברשתות חברתיות אחרות ולשים לב לפרופיל האינסטגרם שלך.
6. שיתוף פעולה עם משתמשים אחרים.
על ידי עבודה עם משתמשי אינסטגרם אחרים מתחום הנושא שלך, תוכל להגדיל את מספר העוקבים שלך ואת מספר העוקבים של חשבונות משתתפים אחרים. שתף פעולה על אירועים קבועים כגון קונצרטים או אירועי ספורט.
7. פרסם את פרופיל האינסטגרם שלך במצב לא מקוון.
כדי לקבל יותר עוקבים באינסטגרם, עליך לפרסם את הפרופיל שלך במצב לא מקוון. אתה יכול להשתמש בכרטיסי ביקור או בפרסומות כדי למשוך תשומת לב לחשבונך. לעתים קרובות מומלץ להשתמש בכתובות אתרים קצרות כמו אינסטגרם.
8. השתתפו בפגישות מיוחדות.
לעתים קרובות יש פגישות מיוחדות בהן תוכלו לפגוש משתמשים אחרים, לדבר איתם ולקבל טיפים נוספים לעוקבים נוספים באינסטגרם.
9. צור סיפורים stories.
Instagram Stories יוצר רצפי וידאו קטנים המוצגים על גבי זרם חי של תמונות. שלא כמו פיד אינסטגרם, סיפורים יכולים להיות פחות פרפקציוניסטים ופחות מבוימים.
10. שימוש בוידאו חי
בעזרת פונקציית הווידאו החי, אתה יכול לתת למנויים שלך לקחת חלק באירועים מיוחדים או בחיי היומיום בזמן אמת.
העיקר הוא לעקוב אחר התוצאות שמגיעות לאחר יישום כל שלב, כך שניתן יהיה לייעל אותן. מדיה חברתית יכולה להיראות לעתים קרב אבוד לפעמים. אבל אתה צריך לנסות ליצור תוכן שמושך תשומת לב, מניע הרבה אנשים לפעול ומכניס אותם לנצח.