מה עדיף קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל
2 שיטות קידום אתרים בגוגל
אופטימיזציה למנועי חיפוש SEO – היא פעולות לביצוע שינויים באתר, שבזכותן עולה מיקומו של אתר אינטרנט בתוצאות אורגניות עבור שאילתה מסוימת החשובה לעסק. מומחה אופטימיזציה למנועי חיפוש עובד בו-זמנית על הפרמטרים הטכניים של האתר, מבטיח את קלות קריאת המידע על ידי רובוטי החיפוש, תיקון תקלות אתר וכשלים טכניים, שיפור מהירות אתר וכו';
מקדם אתרים מבצע פעולות בתוכן האתר , קוד האתר וגם בונה מערך קישורים נכנסים לאתר לשם קידום אתר אורגני בתוצאות החיפוש מומחה למיקומים הראשונים של מילות מפתח שונות.
קידום ממומן PPC – הוא כלי מסחרי לחלוטין, פרסום מאפשר לאתר להיכנס לתוצאות חיפוש בתשלום (Ad Block). ראשית, בעל האתר משלם עבור כל קליק של משתמש על המודעה שמובילה לאתר שלו. שנית, קידום ממומן העובד לפי תוכן רלוונטי של האתר למודעות הפרסום. כלומר, על פי חיפוש שאילתה "מומחה וורדפרס" , המשתמש יראה מודעות הקשורות לתחום בניית אתרי וורדפרס. בעת הגדרת פרסום בגוגל ממומן, ניתן לבחור מילות מפתח בודדות שעבורן יופיעו מודעות בתוצאות החיפוש.
יתרונות וחסרונות של פרסום SEO ו-PPC
חסרונות של קידום אורגני SEO:
אתה לא צריך לצפות לתוצאות מהירות. ההשפעה של קידום אורגני במנועי חיפוש תצטרך להמתין זמן רב, לרוב שינויים שנעשו באתר נותנים תוצאות מוחשיות רק 2-5 חודשים לאחר יישומם.
בדרך כלל חברות לקידום אתרים לא להבטיח קידום אתר במיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש האורגניות עבור מילות המפתח בהן אתה מעוניין.
חסרונות של קידום ממומן
פרסום PPC הוא לרוב כלי יקר, במיוחד עבור מוצרים המוצגים בשוק תחרותי. זרימת התנועה לאתר שלכם קיימת כל עוד אתם משלמים תמורת קליקים של פרסום ממומן.
תוצאות חיפוש אורגניות מעוררות לעתים קרובות יותר אמון בקרב המשתמשים. צמיחת מיקומי האתר עבור שאילתות בתדירות נמוכה מאפשרת לך לקבל תעבורה זולה למדי אך איכותית ולידים זולים.
בחירה באופטימיזצית האתר למנועי חיפוש, אתה פחות תלוי בזמינות הכסף בחשבון הפרסום שלך. גם לאחר הפסקת כל פעולות לייעול האתר, מיקומו בחיפוש עשוי להימשך לאורך זמן.
היתרונות של קידום ממומן
כדי להשיק קידום ממומן, אין צורך לבצע שינויים משמעותיים באתר. עם זאת, עדיף להכין דפי נחיתה לשם שיפור יחס המרה, כך שהתנועה שנוצרת על ידי פרסום.
פרסום ב-PPC נותן תוצאות כמעט מיידיות בהשוואה ל-SEO. ברגע שאתה מפעיל מודעות, משתמשים מגיעים מיד לאתר שלך.
בעת הקמת מודעות, ניתן לבחור פלחים בודדים של קהל היעד, משתמשים להם תציג מודעות או להיפך, מהם תסתיר אותם. בעת הגדרת קהלים, נלקחים בחשבון אינדיקטורים כמו מין, גיל, גיאוגרפיה, תחומי עניין, היסטוריית האינטראקציה עם האתר שלך.
השקת הפרסום ההקשרי מספקת ערובה מוחלטת להופעות עבור שאילתות חיפוש ספציפיות, בכפוף לעלות המומלצת לקליק.
במשך זמן רב, בונוס בעת השקת פרסום קונטקסטואלי היה היכולת להציג מודעות לפי שם המותג של המתחרה שלך.
איך לבחור בין פרסום SEO ל-PPC?
האפשרות האידיאלית היא להשתמש בשני כלים בבת אחת.
פרסום PPC יספק תוצאות מהירות בהתחלה, וקידום אתרים יקלוט את הגידול בתנועה. לאחר שהגיע למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש, האתר יכול לנטוש בהדרגה את הפרסום עבור שאילתות יקרות. בשילוב של SEO וקידום אורגני מקבלים את הנוכחות של האתר בשני מיקומים בו-זמנית בעמוד תוצאות החיפוש, ולכך יש השפעה חיובית על רצונו של המשתמש להיכנס לאתר שלכם ועל הסיכוי לקבל תנועה ממוקדת. מקור תנועה אחד מבטח אחר במקרה של השבתת פרסום או ירידה חדה בפוזיציות.
משווקים מנוסים באינטרנט ממליצים על פרסום PPC כאשר אתה צריך להשיג תוצאות בזמן קצר מאוד, כמו גם עבור מבצעים זמניים. ניתן להשתמש במודעות לרשת החיפוש כדי לבדוק השערות שונות ולבחור את מונחי החיפוש הטובים ביותר כדי למשוך תנועה עם שיעורי ההמרה הטובים ביותר. לאחר השקת פרסומת מוצלחת, ניתן להשתמש בשאילתות כאלה לקידום אתרים.
אבל אם אתם רוצים שהאתר שלכם יתפתח וישתפר, והקידום נתן תוצאה ארוכת טווח וקהל נאמן, בחרו באופטימיזציה לאתר למנועי החיפוש, והשלימו אותו בקמפיינים פרסומיים קונטקסטואליים קבועים.
לקבלת ייעוץ או הצעת מחיר קידום אתרים בחיפה.