מדדים חשובים לחנות מקוונת
מומחים רבים בתחום המכירות המקוונות טוענים כי בשל העובדה שיזמים רבים משמיטים את הנתונים הסטטיסטיים והניתוח של אינדיקטורים רבים של עבודתם, הם נתקלים לעתים קרובות בבעיות בעלות אופי שונה. 10 דרכים לקידום אתר חנות וירטואלית
תוכן עניינים
על מנת שהחנות הוירטואלית שלך תפרח בהצלחה, יש לנתח את עבודתה באמצעות שירותים כגון Google Analytics. כמו כן, תוכל לברר את הדיווח בחנות המקוונת שלך בסטטיסטיקה המובנית. מערכת החשבונאות או מערכת ה- CRM באתר שלך חשובה גם היא. נדבר על כל זה במאמר זה.
על תעבורה ומקורות של חנות מקוונת
בשיווק באינטרנט, חשוב לעקוב אחר התעבורה והמקורות מכיוון שהם מרכיבים מרכזיים להצלחה. חשוב לזכור כי המדדים צריכים להיות לא רק בכמות מספקת, אלא גם באיכות המתאימה. אז, נפח עצום ללא תנועה ממוקדת הוא חסר תועלת. כמו כן, עליך לעקוב אחר התעבורה – כיצד ומאיפה היא מגיעה. יחד עם זאת, אל תשכח את העלויות ותמיד תחלק אותן באופן שווה.
לגבי המרות של חנות מקוונת
כל יזם רוצה שכמעט כל לקוח שמגיע לאתר שלו יבצע הזמנה באופן מיידי.
ההמרה מחולקת לנקודות הבאות:
- ביצוע הזמנה דרך אתר עגלת הקניות.
- הזמנתי את הרישום בטלפון נייד.
- באמצעות צ'אט מקוון עם יועץ או בוט.
לאחר מכן, עלינו לברר אודות ההמרה לכל אתרי התנועה. זה עובד כך, למשל, במנוע חיפוש, לקוחות נכנסו לאתר שלך, וחלקם הזמינו מוצר דרך העגלה, חלקם דרך הטלפון, חלקם באמצעות צ'אט מקוון. חשוב תמיד לנתח את שיעור ההמרות ולהסיק מסקנות מסוימות. קראו גם: מומחה גוגל אנליטיקס.
כדי להמיר את המכירות בהצלחה, עליך לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:
- מיקום נכון של המחירים באתר.
- מהו מגוון המוצרים.
- נוחות וקריאות האתר.
- הפסדים, סירובים, בעיות אחרות.
הזמנות שלא הגיעו לתוצאה חיובית הן:
- הפסד פוטנציאלי. זה כאשר ההזמנה של חמישים אחוזים ללא תשלום. ניתן להבין זאת על ידי שיחה עם הלקוח בטלפון או באמצעות הודעת טקסט בצ'אט המקוון.
- ביטולים. הזמנות שבוטלו לפני שהגיעו לשירות המשלוחים. הלקוח שינה את דעתו או שלא אהב משהו מראש.
- סירובים. זה כאשר הסחורה נמסרת לנקודת הקבלה, אך הלקוח סירב להחליף אותה מסיבה כלשהי. או שלא אהבתי את זה, או בגלל נזק וכו '.
לקוחות קבועים של חנות מקוונת
הערות קבועות הן שמחה לכל חנות מקוונת. הם אלה שלוקחים את המכירות שלך לשלב הבא. מאז, לא רק שהם קונים את המוצרים שלך, אלא גם ממליצים עליך בחום לחבריהם ומכריהם.
על שוליים וצ'ק ממוצע
הסימון צריך להתבצע בצורה נכונה. אחרי הכל, אם תגזימו, אף אחד לא יקנה בשבילכם כלום. כמו כן, תמיד כדאי לנתח את כמות הבדיקה הממוצעת על מנת להבין לאן אתה צריך לדחוף, והיכן, להיפך, להאט.
לגבי תמחור המוצר
הרווח של העסק שלך תלוי ישירות בעלות ההזמנה. לכן, תמיד עליך לגשת בצורה נכונה לתמחור של מוצר מסוים. כמו כן, עליך תמיד לשלוט שלכל מקור ותנועה יש מספר הזמנות מספיק בעלות מסוימת.
על דינמיקה בחנות מקוונת
הדינמיקה של ההתקדמות היא המפתח להצלחה. אחרי הכל, אם המכירות נעצרות, אין צורך לחשוב על רווח. הרגע הזה חייב להישאר כל הזמן בכוננות. אם הדינמיקה נופלת, עליך לחפש את הבעיה, כיצד ומדוע הכשל התרחש. אתה תמיד צריך לנתח את העבודה שלך ולהסיק מסקנות בזמן.
לסיכום
אני רוצה להזכיר לך שניתן לחשב וללמוד את כל האינדיקטורים של חנות מקוונת בצורה כזו או אחרת. ניתוח העבודה שלך הוא הכרחי, כי אם אתה מפספס משהו ונרגע, אז המכירות יירדו באופן מיידי, והמתחרים ינצלו זאת וישתלטו על התעשייה בה אתה מקדם.