בניית דף נחיתה
דף נחיתה Landing page הוא כלי שיווקי יעיל שמטרתו לעודד את מבקר
האתר לבצע פעולה ספציפית. דף הנחיתה נוצר בהתאם לצרכי קהל היעד,
ומציע מידע ברור ויכולת תגובה באמצעות לחיצה על כפתור.
דף נחיתה Landing page הוא כלי שיווקי יעיל שמטרתו לעודד את מבקר
האתר לבצע פעולה ספציפית. דף הנחיתה נוצר בהתאם לצרכי קהל היעד,
ומציע מידע ברור ויכולת תגובה באמצעות לחיצה על כפתור.
אנו עוסקים בבניית דפי נחיתה איכותיים לעסקים. התוצאה של עבודת המומחים שלנו תהיה מוצר המסייע לייצר את מספר הלידים החמים המרבי. ניתן להשתמש בדף נחיתה לבדיקת מוצר חדש, נישת שוק, להגדלת המכירות של הסחורות והשירותים שלך.
דף הנחיתה מכיל קריאה ברורה לפעולה. הוא מכיל את המידע על מוצר או שירות, מדגיש יתרונות תחרותיים ועוזר לבסס משוב מלקוחות.
זמן ממוצע לבניית דף נחיתה בסטודיו שלנו הוא בין 3 ל -7 ימים. אך זאת לאור העובדה שלוקח יותר זמן ליצור דפי נחיתה ברמות מורכבות. אם הלקוח צריך את זה בדחיפות, אז אנחנו מתאימים ליום אחד.
באופן כללי, פיתוח דף נחיתה זול יותר מהשקת אתר אינטרנט מלא. אבל אם לקוח רוצה ליישם פרויקט עם אפשרויות אינטראקטיביות מורכבות ועיצוב ייחודי, אז המחיר נקבע בנפרד.
דף נחיתה מרמז בתחילה על המרה גבוהה, כפי שהוא פותח עבור מוצר או שירות ספציפי. אנו יודעים כיצד למקם כראוי טריגרים ופעולות קריאה, כך שהלקוח בהחלט יבצע את הפעולה הדרושה לך.
כדי ליצור דף נחיתה יעיל, אתה צריך הגדרה ברורה של המטרות והיעדים של דף הנחיתה. חזון ספציפי של התוצאה הסופית יעזור ביצירת טקסט מוכר, יצירת מבנה ובחירת תמונות. במקרים מסוימים, מטרת משיכת דף נחיתה היא קידום מותג, הצגת מוצר ושירות חדש, ובמקרים אחרים המטרה היא להכריז על אירועים עתידיים או לאסוף אפליקציות.
1 ניתוח הסביבה התחרותית.
כל המוצרים והשירותים נמכרים בסביבה תחרותית. חשוב לערוך מחקר איכותני על שיטות מתן המידע, ולגבש הצעה משלך באור נוח יותר, ובכך להוכיח ללקוחות כי בחירתם צריכה להיות על תוצר של חברה זו;
2 ללמוד הפעילות והבקשות של קהל היעד.
לשם כך, ניתוח השאילתות במנוע החיפוש, חקר קהילות ברשתות חברתיות ובפורומים. ניתוח מפורט של מידע זה יאפשר לכם למצוא פתרון ייחודי שימשוך את קהל היעד.
3 כתיבת תוכן שיווקי לדף נחיתה.
הטקסט צריך להיות קל לתפיסה, אך יחד עם זאת לדחוף בצורה חלקה לבצע את הפעולה הרצויה. יש צורך ליצור הצעה מוכשרת – הצעה ייחודית שתהיה ברורה ומובנת למבקר.
4 עיצוב מבנה של דף נחיתה.
תמונות, קישורים, טקסט וכו 'תמונה ויזואלית תעזור לך להדגיש נקודות חשובות, לחדד את המקומות הדרושים ולהעריך את עקביות המבנה. פיתוח העיצוב מתבצע תוך התחשבות במאפייני קהל היעד, סוג המוצר או השירות המוצע. במקרים מסוימים, מצגת חיה מתאימה, ובאחרים לקוניות מתאימה יותר.
6 יצירת דף נחיתה בהתאם לפרויקט שפותח.
בניית דף נחיתה על כחלק של בניית אתר וורדפרס קיים או בניית דף נחיתה בפני עצמו ב HTML.
7 בדיקת QA.
בעת יצירת דף נחיתה, חשוב להשלים את כל השלבים במיומנות לא רק מהצד הטכני, אלא גם מגישה יצירתית, ראייה לא סטנדרטית של התוצאה הסופית.
כמה זמן לוקח לפתח דף נחיתה?
הערכה המדויקת תלויה במשימה הספציפית העומדת על הפרק. אם אנחנו מדברים על אתר אינטרנט מלא, הזמן מהגדרת משימה ועד למסירה על בסיס סביר לוקח לכל היותר חודש אחד. כדי לברר את זמן הביצוע של הפרויקט שלך, אנו ממליצים לך להשאיר בקשה להתייעצות עם המנהל שלנו.
מהם החסרונות של דף הנחיתה?
לדפי נחיתה אין פגמים, יש להם תכונות ספציפיות. לדוגמה, הוא אינו מתאים לקידום כל מגוון המוצרים. הוא גם אינו מתאים להצגת פרטי חברה. דף נחיתה פותר בעיה ספציפית ממוקדת.
האם אתם בונים דפי נחיתה רספונסיביים?
בהחלט. רספונסיביות מאפשרת להציג את הדפים בצורה נכונה בכל המכשירים. בנוסף, דפי מוצגים בצורה תקינה בכל המכשירים מעלים המרות ומאפשרים ליעל תקציב הפרסום.
מה עדיף: דף נחיתה או אתר תדמית ?
יש צורך באתר תדמית כדי לתת סקירה כללית של העסק שלך, כדי להציג את עצמך בפני הקהל. אם אתה רוצה למכור מוצרים רבים בבת אחת מאתר אחד, זה חייב להיות חנות מקוונת. אם אתה רוצה להתמקד במכירת מוצר אחד, בחר דף נחיתה. אתר תדמית מחולק לסוגים שונים בהתאם למה שהלקוח רוצה לקבל בסופו של דבר.
אם יש לך שאלות או שאתה מוכן להזמין דף נחיתה יעיל, התקשר אלינו או השאר את פרטי יצירת הקשר שלך לתקשורת.
אחת הדרכים הטובות ביותר לקידום דף נחיתה היא השקת קמפיין פרסום ב- Google ADS. שירות זה מספק התחלה מהירה בגיוס לקוחות חדשים. Google ADS הוא שירות השקת פרסום לפי הקשר. פרסום הקשר נחשב כיום לדרך הטובה ביותר לקדם דפי נחיתה. פרסום קונטקסטואלי פועל בכוונה – הוא מוצג רק לקהל "חם" – למי שמעוניין במוצר או בשירות של לקוח.
עם זאת, לא תמיד מובטחת יעילות הפרסום ההקשרי. השאלה היא עד כמה מסע הפרסום הפרסונלי ייווצר בצורה מוכשרת ונכונה. התהליך דורש ניתוח מדוקדק, בחירה נכונה של ביטויי מפתח רבים, איסוף גרעין סמנטי לטקסטים, הגדרה נכונה של גורמים גיאוגרפיים ועוד. אם נעשים אי דיוקים בנקודה מסוימת, אז קיים סיכון לבזבוז כסף, ומספר הלידים יהיה פחות ממה שהיה יכול להיות.
המומחים שלנו הם אנשי מקצוע ביצירה והשיקה של פרסום הקשר. יישמנו בהצלחה מאות מקרים בתחום זה במגזרים עסקיים שונים. ניסיון כה מוצק עזר לנו לצבור ניסיון ייחודי המאפשר לנו ליישם בהצלחה פרויקטים מכל מורכבות.
כתוצאה מעבודתנו תקבל:
בעת קידום דפי נחיתה, השירותים הבאים מראים תוצאות טובות: גוגל אדס , קידום בפייסבוק, קידום באינסטגרם.
גוגל אדס הוא שירות של גוגל שעוזר להשיק פרסום לפי הקשר. עיקר התפקיד בעת השקת מודעות הוא הגדרת המודעות. בעניין זה, בחירת הסמנטיקה ממלאת תפקיד מרכזי – לפי אילו מילים וביטויים תקודם הפרסומת. השירות מציע מגוון רחב של כלים וחומר אנליטי מפורט, על בסיסו יכול המשתמש ליצור קמפיין פרסום יעיל.
פייסבוק ואינסטגרם חולקות את אותו ממשק הגדרת מודעות. קוראים לזה מודעות פייסבוק. זהו יישום עסקי בפייסבוק. האטרקטיביות של רשתות חברתיות אלה לעסקים בפרסום ממוקד. מיקוד מרמז על בחירת המשתמשים על פי קריטריונים מסוימים. לדוגמה, זה יכול להיות קריטריון גיאוגרפי אם העסק שלך זקוק לאנשים מאזור ספציפי. זה יכול להיות מגדרי אם המוצרים או השירותים שלך מיועדים לנשים או גברים בלבד. באותו אופן המערכת בוחרת משתמשים על פי קריטריונים אחרים: גיל, עיסוק, תחום עניין וכו '.
אנו ניגשים למשימות הלקוח באופן מקצועי. זה מרמז על אחריות מלאה לאיכות. האתר או דף הנחיתה נבדקים היטב לאחר הפיתוח. בנוסף, אנו נותנים אחריות לשלושה חודשים של תיקוני באגים בחינם אם הם יימצאו במהלך תקופה זו.
נסיון של 7 שנים בבניית אתרי וורדפרס מאפשר לנו לתת פתרון מידי וכולל למקרה של תקלה או פיתוח יעיל דפים חדשים באתר וורדפרס.
במטרה לשתף פעולה לטווח ארוך ולדאוג למוניטין שלנו, נגלה חולשות באתר ונשלח דוח מפורט לשיפור ופתרונות הטובים ביותר לשדרוג האתר וורדפרס.
אין לנו לוח זמנים לעבודה. אנחנו בתפקיד כשאתם צריכים את זה. במקרה חירום, אנו עובדים עד לפתרון הבעיה.
אנו מקפידים על יחסים טובים מול לקוחותינו. כל לקוח מקבל מענה ראוי ומקיף אשר הוא זקוק בו.