מאמר זה יתמקד בגישות שונות לעבודה וקידום בהיקף האינסטגרם.
תוכן שנוצר על ידי משתמשים (בקיצור UGC) הוא תוכן שנוצר על ידי משתמשים. זה קשור למגמה של שנה שעברה בעולם המותאם לאינסטה. המשמעות היא שהיום לא רק העסק שלך חשוב, אלא גם דעתם של אחרים לגביו. עכשיו זה לא מספיק כדי ליצור רושם, אתה צריך שאחרים יידעו על זה. אז עבור חברות רבות, העדיפות העליונה היא להניע לקוחות ליצור פוסטים הקשורים למותג ולהפיץ אותם.
היתרונות העיקריים של UGC:
פרסום עבור החברה שלך נוצר בהתלהבות מלאה ואינו דורש תשלום.
עניין הצרכן להביע חוויות מהמוצר או השירות שלך.
בקיצור, למה אתה צריך להצהיר על עצמך, אם הקהל יכול לעשות את זה הרבה יותר טוב ויעיל, ובחינם? אל תאמין לי? תסתכל על הסימביוזה של יזמים זרים עם הצרכנים ותראה בעצמך.
מוצרים הניתנים לאינסטגרם – במילים אחרות, אופטימיזציה עסקית לתמונה יפה ברשת חברתית. כמובן שיש לזה "זבוב במשחה" משלו, מכיוון שלא תמיד יופי מרמז על בטיחות ואיכות. אבל אלה הדרישות של העולם המודרני של אופנה "מיידית" ושמחות חיים אחרות.
אז בשביל הפופולריות, יש להשקיע זמן ומאמץ במראה החברה. זו בדיוק הסיבה לצורך במקצועו של מעצב פנים, שהמקצועיות שלו תימדד בקרוב במספר הפוסטים כשעבודותיו ברקע.
מסכות הן תופעה די פופולרית בימינו, כך שלא יהיה קל "לדחוף" את שלך. אז בואו נדבר על מסכות AR, שמחוברות לא רק לפנים, אלא גם למוצרים.
ייתכן שבשנה הבאה מסכות האינסטגרם, בנוסף לעצמן, יכילו משחקים מובנים, שינויים תחרותיים הקשורים למותג מסוים. גישה זו תעניק להם לא רק יותר הזדמנויות, אלא גם ערך נוסף.
הירידה באפקטיביות של שיטות הקידום הישנות.
במשך זמן רב, אינסטגרם שלטה בהמונים, אך בשנת 2020 החלה חסימה נרחבת, שירותי קידום החלו לאבד לקוחות, וכתוצאה מכך רבים נסגרו.
לא הופיע הדבר עד שההסתכלות ההמונית נעלמה. ישנה עוד בעיה אחת – דואר זבל באמצעות מדבקות שאלות ותשובות וכלים אינטראקטיביים אחרים בסיפורים. מגבלות ה- API של "רשימת המנויים" ירדו גם כן, מה שהקשה על עבודת ניתוח הרמאים.
יתכן שעד שנת 2021, masfollowing והשלוחות שלה יפסיקו להתקיים, מה שיוציא את הלקוחות הפוטנציאליים.
מְתִינוּת.
הגיע הזמן שמותגים יעבירו את שירות הלקוחות שלהם לרשתות חברתיות. אנשים לא רוצים לחפש את הכתובת של מוקד טלפוני ולחכות לתשובה, הם רוצים תשובה כאן ועכשיו. לכן על העסק להסתגל לצרכן, ולא להיפך. כמובן שזה ידרוש יותר השקעה, יותר זמן, יותר עבודה, אבל התוצאה בהחלט תשתלם את כל ההפסדים.
כיסוי בתשלום.
אין צורך לבזבז זמן וכסף על יצירת קהל, כי הכל יכול להיות מכוסה באגן נחושת עם ירידה חדה בהיקף האורגני. הרבה יותר קל ויעיל יותר "לקנות" תשומת לב למוצרים שלך ישירות. ניתן לעשות זאת מבלוגרים פופולריים או באמצעות פרסום ממוקד.
שורה תחתונה.
2021 מבטיח שינוי מלא במערכת הקידום באינסטגרם, אז עכשיו הגיע הזמן לנקוט בשיטות קידום מודרניות יותר, בעקבות מגמות והעדפות לקוחות.