Google My Business הוא מדריך העסקים הטוב ביותר. חדשות מצוינות לבעלי עסקים מכיוון שיש כעת רק ספרייה אחת לטפל בה.
וברגע שתעשה זאת, תפיק את היתרונות של הופעה כאן:
- כרטיס הרישום של 'Google My Business'
- החבילה המקומית של 'Google My Business'
- גוגל מפות
- מודעות Google My Business במפה
מסקרן? אז בואו נדון לפרטים.
מהם גורמי הדירוג ב- Google My Business ?
Google My Business הוא כלי חינמי לבעלי עסקים ליצירת מודעות עסקיות בפורמט שגוגל תציג עבור שאילתת חיפוש רלוונטית. ל- Google My Business תכונות רבות.
רוב החברות משתמשות בה רק כדי לספק ללקוחותיהן
- פרטי יצירת קשר
- שעות פתיחה
- הוספת תמונות / סרטוני וידאו המציגים את העסק
- כדי לקבל ביקורות ולהגיב עליהן
על פי הסקרים האחרונים, רק 44% מהעסקים המקומיים יישמו את רישומי Google My Business. המשמעות היא שיש לך סיכוי טוב להשיג את המקומות הטובים ביותר מכיוון שמחצית מהמתחרים שלך עדיין לא שם.
כאשר אתה מחפש עסק קרוב, Google תדרג רישומי Google My Business על סמך רלוונטיות, מרחק ובולטות:
רלוונטיות היא הרלוונטיות של עסק לשאילתה. זה מסומן בדרך כלל על ידי שימוש במילות מפתח רלוונטיות ובחירת קטגוריה עסקית לרישום.
המרחק הוא עד כמה העסק קרוב למחפש. הקרבה תלויה בצפיפות העסק. אם אתם מחפשים בית קפה, אז הכל בתוך הבלוק נמצא בקרבת מקום. אבל אם אתה רוצה חנות עתיקות, אז כל העיר היא משחק, שכן חנויות עתיקות אינן עמוסות בצפיפות כמו בתי קפה.
תהילה היא עד כמה העסק שלך מוכר. זה נקבע על פי מספר ביקורות המשתמשים, תמונות טריות מלאות במידע על Google My Business ועוד.
תהליך של מימוש ההצלחה שלך ב- Google My Business.
1. צור רישום Google My Business
ליצירת רישום ב- Google My Business (GMB), עבור לדף יצירת GMB ופעל לפי ההנחיות. הוראות GMB פשוטות למדי, אולם יש כמה פרטים שכדאי לשים אליהם לב.
הוסף מילות מפתח לשם החברה שלך
כשזה מגיע לשם העסק שלך, שקול לכלול את מילת המפתח העיקרית שלך מכיוון שהיא יכולה להשפיע באופן משמעותי על הדירוג שלך.
נניח שהעסק שלך הוא בית קפה. אם שם החברה החוקית שלך אינו כולל מילים כמו בית קפה או קפה, עליך להוסיף אותן לשם GMB שלך.
הערה: אל תגזים כאן, מכיוון ש- Google עשויה לתת לך קנס בגין הפרת ההנחיות. בנוסף, הזרקת מילות מפתח מאוחר יותר עלולה להוביל לבעיות אימות, ועדיין עליך להסיר את מילות המפתח הנוספות האלה.
ייעל את התיאור שלך
עכשיו זה הזמן ליצור תיאור טוב לרישום העסק שלך. גוגל הצהיר פעם שאתה צריך לחשוב על המילים שהלקוחות יקלידו על מנת למצוא את העסק שלך ולוודא שהרשימה שלך אכן כוללת את מילות המפתח האלה. עם זאת, עדיף לא להיסחף – תיאור רישום GMB שלך עשוי להיות מסומן גם כן.
אם תסתכל על התיאורים של רשימות GMB שכבר קיימות, סביר שתראה את התמונה הגדולה שחוזרת על עצמה שוב ושוב:
- חדר אוכל נינוח המגיש פיצה מסורתית, שלמה וביס, עם תוספות קלאסיות.
- פיצריה קלילה ומשפחתית המגישה טארט פחם בחלל נינוח דו-מפלסי.
- פיצריה רגילה בפינה עמוסה המגישה פרוסות ופשטידות זולות עד שעות הלילה המאוחרות.
- בית הקפה הזעיר הזה מגיש משקאות ייחודיים כמו גם מאפים, כריכים ומרק תוצרת בית.
דפוס זה מגדיר בבירור מי אתה ומה אתה מציע, והמשתמשים שלך מקבלים את כל המידע הדרוש להם במבט חטוף. דפוס זה הוא גם עשיר במילות מפתח, אך אינו ברור מדי. אתה יכול לכתוב כל תיאור שאתה אוהב, אך זכור כי אתה מוגבל ל -750 תווים. השתמש בהם בחוכמה תאר את השירותים שלך באופן שיקל על המשתמשים להבין מה הם מקבלים. בנוסף, תוכל לפנות לכלי להצעת מילות מפתח כמו מעקב דירוג. הכלי יכול לעזור לך לנתח את המתחרים שלך כדי ללוות מהם כמה מילות מפתח או ליצור אלפי מילות מפתח חדשות המבוססות על שלך.
שקול לבנות אתר בחינם
Google My Business גם יבקש ממך להוסיף את אתר האינטרנט ו / או מספר הטלפון של העסק שלך כדי לעזור ללקוחות שלך לשמור על קשר איתך. באופן אידיאלי, עליך להוסיף את שניהם. אם אין לך אתר, תוכל לקבל אתר בחינם ישירות מ- Google My Business. פשוט סמן קבל אתר בחינם המבוסס על המידע שלך.
מאוחר יותר תוכל לערוך את האתר שלך בחשבון ה- GMB שלך (סעיף הבית).
עריכת אתר מחלונית GMB
האתר יתארח ב- business.site. אינך צריך לבדוק את העסק שלך כדי לבנות אתר, ואינך צריך להיות בעל ידע בקידוד כלל. בונה אתרים פשוט ומהיר.
הוא אמנם לא ניתן להתאמה אישית ואמין כמו אתר בנוי מאפס, אך הוא מספיק לבעלי עסקים קטנים כמו גם לחברות עם קטלוג מוצרים / שירותים קטנים יותר.
אתה יכול להוסיף את הלוגו שלך, לכתוב ולערוך את המידע הדרוש על העסק שלך, להתאים אישית את הכפתורים הדרושים ללקוחות לבצע את ההזמנות שלהם וליצור איתך קשר. לאחר מכן העלה כמה תמונות לקטע גלריות כדי שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יוכלו לעיין בקטלוג שלך.
למרות שאתה יכול ליצור אתר "business.site" בחינם דרך מרכז השליטה של העסק שלי, תוכל גם לקנות דומיין מותאם אישית באמצעות GMB.
2. בדוק את רשימת ה- GMB שלך
כדי ליהנות מהפונקציונליות של 'Google לעסק שלי', יהיה עליך לאמת את הרישום שלך, כלומר להוכיח שהעסק שייך לך.
ישנן מספר דרכים לבדוק את רשימת ה- GMB:
בדואר (מכתב)
בטלפון
בדואר אלקטרוני
בדיקה מיידית
בדיקת כמות גדולה
אימות בדואר זמין לכל סוג של עסק. יתר על כן, עבור חברות מסוימות אימות דוא"ל הוא השיטה היחידה הזמינה. כיצד לבדוק את העסק שלך בדואר? אתה יכול לעשות זאת ממש בשלב יצירת רשימה או מאוחר יותר בחלק הראשי של התפריט השמאלי. בכל מקרה, GMB תבקש ממך שם איש קשר ותשלח מכתב (פיזי רגיל) לכתובת העסק שסיפקת קודם לכן.
Google אומרת שהאימייל בדרך כלל מגיע תוך 14-15 ימים, אך אתה עלול להיתקל בעיכובים. הודעת הדוא"ל תכלול קוד אימות שתצטרך לספק ל- 'Google My Business'.
3. ייעל את רשימת ה- Google My Business
ל- Google My Business מאות תכונות שיכולות לגרום לרשימה שלך להיראות אטרקטיבית עבור משתמשי Google ואלגוריתמים. חלקם רב תכליתיים ואחרים הם נישה. אלה כוללים, למשל, פריטי תפריט לבתי קפה ומסעדות, סוגי שירותים במכוני כושר ובתי חולים, מתקני מלון, קטלוגים של מוצרים בסופרמרקטים וכו '. כל התכונות הללו יאפשרו לך להעשיר את הפרופיל שלך ולהתעלות על התחרות.
בואו נסתכל מקרוב על כמה מהם.
תמונות וסרטונים
תוכן חזותי הוא חובה לכל עסק. השלם את הרשימה שלך עם תמונות באיכות גבוהה של המוצרים והשירותים שלך, הוסף סיורי וידאו בנכסים שלך, הצג כמה תהליכים מאחורי הקלעים-כל זה מראה לגוגל שהרשימה שלך חיה.
יתרה מכך, העלאת תוכן ויזואלי משלך תיתן לך שליטה רבה יותר על מראה הרשימה שלך. אם אינך מוסיף תמונות, הרשימה שלך תכלול תמונות שהועלו על ידי המשתמשים שלך והן לעתים רחוקות טובות. אם תוסיף תמונות באיכות גבוהה בעצמך, גוגל תעדיף ותובטח שהרשימה שלך תיראה אטרקטיבית יותר.
באשר להמלצות GMB לתמונות וסרטונים, הן כדלקמן.
סעיף מידע
קטע המידע הוא עצום ותפקודיו תלויים בסוג העסק שלך.
באשר לדברים נפוצים שאתה יכול לציין, ישנם אמצעי אבטחה, גישה לנכים אם בראש הארגון עומדת אישה, אם במוסד שלך יש אינטרנט אלחוטי, שירותים וחניה, אם העסק שלך הוא LGBT + ידידותי . אילו שירותים הם בחינם ומה משלמים, אילו סוגי תשלומים אתה מקבל והרבה יותר.
תכונות נוספות ב- Google My Business
כשמדובר באפשרויות עסקיות, ישנן גם מאות תכונות שאתה יכול להוסיף כדי להפוך את הרשימה שלך לתחרותית יותר.
נניח שאתה בית קפה או מסעדה. אתה יכול להוסיף פריטי תפריט משלך עם תמונות, מרכיבים ומחיר יחידה. אתה יכול גם להדגיש מנות פופולריות, סוגי האוכל שאתה מגיש אם יש אפשרויות טבעוניות והתמחויות רבות אחרות.
ביקורות של גוגל
ביקורות של גוגל פועלות כמו הערות ולייקים ברשתות החברתיות – ככל שתקבלו יותר ביקורות חיוביות כך הדירוג שלכם גבוה יותר. חשוב לתת משוב על כל הביקורות – תודה למשתמשים שלך על הביקורות הטובות והביע את דאגתך הכנה אם הביקורת שלילית.
במרץ 2021 הציגה Google כלי לניהול סקירות המאפשר לבעלי עסקים לסמן ולדווח על ביקורות שליליות ולא הולמות שעלולות לפגוע במוניטין שלך. לפיכך, תהליך ניהול הביקורות קל יותר מתמיד.
פונקציית העברת הודעות ללקוחות שלך
הקפד לכלול את מספר הטלפון שלך והפעל הודעות באמצעות אפליקציית GMB. לאחר שתעשה זאת, המשתמשים שלך יוכלו ליצור איתך קשר ישירות מדף התוצאות של Google באמצעות כפתור ייעודי.
מדוע זה שימושי? ראשית, אנשים לא אוהבים לבצע שיחות טלפון ומעדיפים שליחים מיידיים. שנית, הוא מכניס את פרטי ההתקשרות שלך ישירות ל- SERP, המהווה נוחות רבה למשתמשים שלך, שכבר אינם צריכים לבקר באתר שלך ולחפש דף יצירת קשר.
פוסטים של Google (אירועים, הצעות, הודעות)
הודעות Google עוזרות לך ליידע את הלקוחות שלך לגבי מבצעים וחדשות מיוחדות. פג תוקף של פוסטים שבעה ימים לאחר פרסוםם הראשון, כך שהם נועדו לכסות את המאוחר ביותר בעסק שלך.
בצד הטכני, רשומות Google יכולות לכלול כותרת, תאריכים ושעות של האירוע, עד 300 מילים, לחצני CTA ותמונה (יחס גובה -רוחב 4: 3, עד 5MB). כמו כן, הקפד לבדוק אם הפוסט שלך מציית להנחיות Google ולמדיניות התוכן של Google Posts. התראת ספוילר: קישורים רלוונטיים מותרים.
הודעות Google ב- GMB
צור פוסטים חדשים בכל פעם שיש לך מה להודיע, הוסף תמונות מרתקות וכתוב מרתק, מוכר כותרות ותיאורים.
מאז דצמבר 2020, Google Posts כולל גם כרטיסי מתנה / קמפיינים לתרומה, שהיו בעבר תכונה עצמאית עם פרוץ מגיפת COVID-19. אם העסק שלך עדיין לא יכול לבצע כמו שהוא עשה לפני COVID-19, תוכל לבקש מהלקוחות שלך לתמוך בך באמצעות תרומה או רכישה של כרטיס מתנה. באשר לקישורי התמיכה הישירים שצצו עקב המגיפה, אינך יכול ליצור אותם יותר לאחר דצמבר 2020.
אם אינך יכול להעלות רעיונות לפרסום חדשים, עיין בסעיף "עסקים בזמן שאתה מפרסם". חלק זה מציג הודעות מחברות דומות אחרות באזור שלך.
מה שאתה צריך לעשות הוא לפקוח עין על סעיף זה, להתעדכן עם המתחרים שלך וליצור פוסטים טובים יותר כדי להתעלות עליהם.
שאלות ותשובות
קטע O&A הוא מרחב שבו המשתמשים שלך יכולים לשאול כל שאלה בנוגע לעסק שלך, ואתה או משתמשים אחרים יכולים לענות עליו.
הדרך הטובה ביותר, כמובן, היא שתטפלו בכל הנושאים בעצמכם. וודא שהתשובות שלך מדויקות והשתמש בהזדמנות כדי להוסיף מילות מפתח נוספות לרשימה שלך. שוב, אל תגזים עם מילות מפתח, כך שאתה לא נראה כמו ספאם או בוט.
שוב, אתה יכול לקחת אחריות על סעיף זה על ידי הוספת שאלות משלך ותענה עליהן בעצמך. בדרך זו אתה מוסיף תוכן לרשימה שלך וגם מספק מידע למשתמשים שלך.
מחשבות אחרונות
הנקודה היא ש- Google לעסק שלי לעתים קרובות יכול לעשות עבורך יותר מהאתר שלך בפועל. רשימות GMB ממוקמות גבוה יותר ב- SERP, ובכך מייצרות יותר תשומת לב ומספקות למשתמשים ולגוגל את כל המידע הדרוש להם בבת אחת (זה עוזר גם לאינדקס). עדכן את רשימת GMB שלך והיה פעיל – הפרס יגיע בקרוב.
מאמרים נוספים בנושא - פרסום בגוגל
נשמח לעמוד לרשותכם
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
גבנט – בניית אתרים לעסקים
אנו מתחייבים לבניית אתר וורדפרס ברמת גימור גבוהה, בשילוב אלמנטים החשובים לקידום האתר
טלפון: 0587743774
אימייל: gavnetcoil@gmail.com