מה זה רימרקטינג
רימרקטינג היא דרך מצוינת לשפר את יעילות יצירת הלידים ולהגדיל המרות. חשוב מאוד לדעת מהו רימרקטינג וכיצד הוא יכול לעזור לעסק שלך. הנקודה היא שלא כל מי שבא במגע עם העסק שלך יקנה ממך. מחקרים הראו שרק 2-4% מהביקורים באתר גורמים לעסקאות. לכן, אתה זקוק לאסטרטגיה המאפשרת לך להציג ללקוחות את המוצרים שלך כל הזמן עד שהם עשויים לפעול. כאן יכול לפועל שיווק מחדש – רימרקטינג .
במאמר זה תלמד מהו רימרקטינג, היתרונות של רימרקטינג, שיווק מחדש בגוגל, רימרקטינג בפייסבוק ושיווק מחדש מבוסס CRM / רשימה.
מהו שיווק מחדש ?
רימרקטינג הוא מונח רחב המתייחס לקידום בגוגל או קידום בפייסבוק בפני לקוחות פוטנציאליים מספר פעמים. זה עובד גם מקוון וגם לא מקוון.
לדוגמה, אתה פונה שוב ושוב אל מבקרי האתר שלך באמצעות מודעות רלוונטיות. המשמעות היא שניתן לבצע רימרקטינג באופן מקוון (במקרה זה הוא בדרך כלל נקרא מיקוד מחדש). רימרקטינג מקוון כרוך בהוספת סקריפט לדפי האינטרנט שלך ובכל פעם שמבקר צופה בהם אך אינו נוקט בפעולה: קובץ cookie עוקב אחריהם כדי להציג לו מודעות כדי שיוכל להמיר.
עם זאת, כפי שכבר צוין, רימרקטינג יכול להתבצע הן באינטרנט והן לא מקוון. למעשה, אתה יכול לבצע רימרקטינג באמצעות שלטי חוצות, טלפונים, מיילים ומדיה חברתית.
מהו רימרקטינג: יתרונות השיווק מחדש
שיווק מחדש עוזר לך לפרופיל טוב יותר של הקהל שלך. בעזרת רימרקטינג תוכל לפתח את הקהל שלך על סמך מי שמבקר באתר שלך ואילו פעולות הוא מבצע. זה יכול להיות הדפים שהם מבקרים בהם, מה שהם קוראים ולוחצים עליו. תוכל להשתמש במידע זה כדי להתאים להם את מסעות הפרסום השיווקיים שלך. זה יגדיל מאוד את החזר ההשקעה שלך.
רימרקטינג מגדיל את ההחזר על ההשקעה שלך
שיווק מחדש עוזר לך לשווק את המוצר שלך לקהל שלך על סמך תחומי העניין שלו. כך קל להציג בפניהם מודעות רלוונטיות ולהדריך אותן במשפך המכירות עד שהן מוכנות לקניות. לקהל המוערך יש שיעור המרה גבוה יותר למכירות. רימרקטינג של מודעות יכול להגדיל את ההמרות ב -50%.
שיווק מחדש מרחיב את טווח ההגעה שלך
בעזרת רימרקטינג תוכל להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים. לדוגמה, אם אתה משתמש בשיווק מחדש של Google, ישנם 2 מיליון אתרים ואפליקציות ברשת המדיה, ואתה מגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים באמצעות שיווק מחדש בפייסבוק. לפיכך, שיווק מחדש מגדיל את טווח ההגעה שלך.
שיווק מחדש שומר על המותג שלך בראש של המשתמשים שלך: העניין הוא שקל מאוד לשכוח מותגים, במיוחד כשיש הרבה כאלה ברשת. אבל בעזרת שיווק מחדש של גוגל ושיווק מחדש בפייסבוק, אתה יכול לשמור על המותג שלך בראש של משתמשים מכיוון שהם ימשיכו לראות את המודעה שלך בכל מקום שהם יגיעו כל עוד הם לא יוצרים איתו אינטראקציה.
שיווק מחדש מקטין את עלויות הפרסום שלך
שיווק מחדש הוא חסכוני. זה לא עולה יד ורגל להגיע לקהל היעד שלך. אתה משלם רק אם משתמש לוחץ על המודעה שלך והיא זולה יותר ממודעה אחרת ברשת החיפוש של Google Ads.
ישנן שלוש דרכים עיקריות לשיווק מחדש לקהל שלך – שיווק מחדש בגוגל, רימרקטינג בפייסבוק ושיווק מחדש מבוסס CRM / רשימה.
אסטרטגיות שיווק מחדש כלליות
1. שיווק מחדש מקוון עם Google
שיווק מחדש של Google, המכונה גם רימרקטינג ברשת המדיה של Google, מסייע לך להציג מודעות ספציפיות למשתמשים שביקרו באתר שלך. הם יציגו את המודעות שלך על ידי גלישה באינטרנט, צפייה בסרטוני YouTube וקריאת חדשות באתרים. רשת התצוגה של גוגל ענקית. הוא מגיע לכ -90% מהאנשים ברשת, ותוכל להגיע ל -9 מתוך 10 לקוחות באמצעות שיווק מחדש של Google.
שיווק מחדש של גוגל פועל על ידי הוספת חלק מקוד השיווק מחדש של גןגל לאתר שלך. כאשר מבקר מגיע לאתר שלך, עוגיות הדפדפן מוסיפות אותן לקהל הרימרקטינג שלך. תוכל להוסיף קוד לדפים שונים באתר שלך.
2. רימרקטינג מקוון עם פייסבוק:
שיווק מחדש בפייסבוק דומה גם לרימרקטינג של גוגל. זה מאפשר לך ליצור מודעות רימרקטינג למיקוד מבקרי האתר שלך. זה עובד על ידי הצבת הפיקסל של פייסבוק באתר שלך. כאשר מבקר מגיע לאתר שלך, הוא מוסיף אותו לרשימת הרימרקטינג שלו. לאחר מכן תוכל למקד אותם באמצעות מודעות פייסבוק רלוונטיות. המודעות יופיעו בפיד החדשות שלהן כשהן נראות.
שיווק מחדש בפייסבוק נותן לך מגוון אפשרויות מיקוד כגון מיקוד למבקרים שביקרו בדף ספציפי. מחקר מעמיק של מיקוד-על יכול לסייע בהצגת המודעה שלך בפני האנשים שיש סיכוי רב שיגיע אליהם.
3. שיווק מחדש מבוסס CRM / רשימה
הדרך השלישית שבה תוכל לשווק מחדש לקהל שלך היא באמצעות רשימת הדוא"ל שלך. זה עובד על ידי העלאת כתובות הדוא"ל של הלקוחות שלך או של לקוחות פוטנציאליים לפלטפורמת המיקוד מחדש המועדפת עליהם כמו פייסבוק. לאחר מכן, אתה יוצר מסעות פרסום הממוקדים למנויי הדוא"ל שלך. פלטפורמת הרימרקטינג של פייסבוק תציג מודעות למשתמשים שאת כתובות הדוא"ל שלך הורדת.
הורדת רשימת מיילים באופן ידני היא מביכה ולוקחת זמן. אבל יש תוכנה (Custom Sync Sync by LeadsBridge) שתוכל להשתמש בה כדי לסנכרן CRM עם פייסבוק כדי להעלות אוטומטית את קהל רשימת הלקוחות שלך לפייסבוק. הכלי עוזר גם לעדכן את רישום ה- CRM כאשר לקוחות נרשמים ומבטלים את המנוי. זה נותן לך משפך אוטומטי של פייסבוק ודוא"ל.
כעת תוכל להפוך את מסע הפרסום שלך לשיווק מחדש באמצעות הרשימה האוטומטית הזו.
להלן מידע שבו תוכל להשתמש כדי להגדיל את המכירות באמצעות אתר האינטרנט שלך או נתוני CRM
1. מוצרים שנרכשו
הנתונים הראשונים שבהם תוכל להשתמש לשיווק מחדש של רישום ה- CRM שלך הם נתונים על מוצרים שנרכשו. לקוח שקונה ממך פעם אחת סביר יותר שיקנה שוב. תוכל להשתמש בנתונים אלה ליצירת מודעות הממוקדות למוצרים נוספים.
2. התנהגות רכישה
הנתונים השניים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לשווק מחדש את המנויים שלך ברשימת הדוא"ל באמצעות שיווק מחדש בפייסבוק הם התנהגות הרכישה שלהם. לדוגמה, אם אתה מוכר מוצרי מנוי (SaaS) ומציע ניסיון חינם. אתה יכול ליצור קשר עם משתמשים שניסו את השירותים שלך בעבר, אך לא העלו אותם לשלב הבא. תוכל גם להציג את המודעה שלך ללקוחות שעברו תכנית נמוכה יותר מדי זמן.
3. חיי שירות לקוחות
ערך Lifetime Customer (CLV) הוא הסכום שהלקוח יוציא על המוצר או השירות שלך במהלך תקופה מסוימת של הקשר העסקי שלך איתם. השאלה היא עד כמה זה שימושי לרימרקטינג שלך בפייסבוק?
לדוגמה, ללקוח שקונה פריט מהחנות המקוונת שלך בכל חודש יש ערך חיים גבוה יותר מאשר למי שקונה אותו פעמיים בשנה.
טיפ נוסף: "תוכל גם ליצור קהלים כפולים בפלטפורמת הרימרקטינג בפייסבוק" על סמך "הלקוחות הטובים ביותר" שלך וליצור מודעות ממוקדות לעידוד "אנשים כמו" להפוך ללקוחות שלך.
לסיכום
עכשיו שאתה יודע מה זה הערה, אל תבזבז זמן, אלא יישום אותה באסטרטגיה השיווקית שלך.