קידום ממומן בגוגל

הגדרה מקצועית של קידום ממומן מבטיחה שהאתר שלך ימוקם בדפים הראשונים של חיפושי   Google   תוך 3 ימים בעלות הנמוכה ביותר לקליק!

דף הבית » קידום אתרים בגוגל » קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן גוגל

כיום חשוב לקדם אתר בגוגל בעזרת ביטויים תחרותית על מנת לספר על המוצר או השירות שלך כמה שיותר מהר וביעילות.  פרסום בגוגל נועד  להציג פרסומות רק לאותם משתמשים המעוניינים במוצרים או בשירותים המפורסמים. זהו היתרון העיקרי של קודום בגוגל  – למשוך תנועה ממוקדת. קל להתחיל להשתמש בהקשר.

היתרונות של Google ads

המשתמשים הראשונים יראו את המודעה שלך 15 דקות לאחר פרסום המודעה

תשלום רק עבור המעבר בפועל של הלקוח לאתר

האתר שלך מוצג רק למי שמתעניין בו

קידום ממומן בגוגל מאפשר להגיע לקהל שלכם בצורה הכי מדויקת שאפשר. זהו כלי טווח הגעה גדול המאפשר לך למשוך משתמשים בעלי פוטנציאל. אם אדם עצמו התחיל לחפש מידע על מוצר או שירות, אז הסבירות שהוא יבצע רכישה או הזמנה גבוהה למדי. לכן, התנועה המתקבלת מפרסום הקשרי יכולה להיחשב ממוקדת.

יתרון נוסף של הכלי Google ads הוא היכולת להשיק קמפיין עם תקציב קטן יחסית. התקציב ההתחלתי של 500 – 1000 ש"ח יספיק  כדי להתחיל לקדם את המוצר או השירות שלך. כמובן, אתה לא צריך לסמוך על השפעה חזקה במקרה זה, אבל זו דרך טובה ללמוד את ההגדרות ולהעריך את היעילות. אם הפרסום עובד, אתה יכול להגדיל את התקציב שלך. עם זאת, יש לזכור שבחלק מהתחומים התחרותיים ביותר, העלות לקליק היא בהתחלה גבוהה מאוד.

מה אתה מקבל

  • קמפיין פרסומי בחיפוש עבור גוגל
  • אנו נבחר בין 50 ל-1000 מילות מפתח, תוך התמקדות בפרטים הספציפיים של העסק והמתחרים שלך
  • נכתוב את המודעה הייחודית והעובדת שלנו עבור כל מילת מפתח
  • נבצע התאמות מוסמכות לתעריפים בהתאם לזמן, סוגי המכשירים, תופעות מזג האוויר, קהל היעד
  • נוסיף מידע רב ככל האפשר. איכות המודעות שלנו !
  • נחבר  Google Analytics, GTM, הגדרת יעדים
קידום ממומן בגוגל

הגדרת הפרסום של גוגל אדס

פרסום בגוגל הוא אחת הדרכים היעילות ביותר למשוך לקוחות באופן מיידי. מערכת המודעות מאפשרת לך להציג מודעות טקסט ותמונה עבור העסק שלך על פי בקשות מדויקות של משתמשים במנועי החיפוש, וכן להקים מערכות מיקוד גמישות.

כתוצאה מכך, אתה מקבל הצעות והזמנות בטווח הקצר. קידום ממומן עובד כמעט בכל תחומי העסקים, אך נותן המרות שונות. יש לקחת זאת בחשבון בהכנת תכנון מדיה. כמו כן, אל תשכח שקידום אתר בגוגל הוא חלק מהצגת המותג כולו באינטרנט. ואם תכבה אותו, ואין תמיכה פרסומית אחרת, המותג יאבד לחלוטין את כל המיקומים והתנועה תוך דקות ספורות.

תוצאות החיפוש של  Google שילבו באופן חזותי מיקומי מודעות עם תוצאות חיפוש אורגניות, וזו הסיבה שמשתמשים רבים תופסים את רשימת אפשרויות האתר המוצעות כאחת יחידה. כל קליק על המודעה שלך מנכה את הסכום מחשבון הפרסום. לכן, חשוב כל כך לזכור שמותג, באופן אידיאלי, צריך לתפוס מספר מקומות בתוצאות החיפוש על מנת שיוכל לקבל תנועה בתשלום וגם בחינם.

תקציב לפרסום בגוגל

בנושאים מסוימים, התעריפים עבור פרסום הקשר יכולים להגיע עד 1000-5000 ש"ח. במקרה זה, עם תקציב פרסום מוגבל, יש צורך להשתמש באסטרטגיות מורכבות ובהגדרות ידניות, או לשקול סוגים אחרים של משיכת תנועה ולקוחות לאתר.

אנו ממליצים בחום שלא להגדיר קידום ממומן בגוגל באמצעות מערכות תוספים, לנסות להתאים אישית משהו בעצמך או להשתמש בפרסומות תבניות. כל זה יוביל להמרות נמוכות באפליקציות ובהזמנות, כמו גם לבזבוז של תקציב הפרסום והיקר ביותר – זמן.

קידום ממומון בגוגל  נחשב למתקדם יותר. יש כאן הרבה הגדרות כדי להפוך את קמפיין הפרסום שלך לגמיש יותר. מתחיל שרק שולט בפרסום קונטקסטואלי עשוי לכבות סט עצום של פונקציות. לוקח זמן להבין היטב את הממשק של מערכת זו.

כדי להעריך את האפקטיביות של פרסום בגוגל, כדאי לשים לב לשני פרמטרים עיקריים.

הראשון הוא שיעור הקליקים (CTR) או שיעור הקליקים. זהו אחוז הקליקים על מודעה לסך ההופעות. ככל שהמדד גבוה יותר, כך הפרסום יעיל יותר.

הקריטריון השני הוא המרה. הוא מייצג את האחוז ממספר המבקרים שביצעו פעולה ממוקדת באתר, כגון רכישה, למספר המבקרים הכולל.

אילו תוצאות תקבלו

גידול בתנועה לאתר

גידול במספר הפניות

עלייה במספר ההזמנות

הגדל את ההמרות

הגברת המודעות למותג

נשמח לעמוד לרשותכם

פרטי התקשרות


עקבו ברשתות חברתיות

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.