פייסבוק היא כיום אחת הרשתות החברתיות הנפוצות ביותר ומשמשת כיום מגוון רחב של אנשים בכל הגילאים. מנקודת מבט עסקית, זה מקום נהדר למצוא את קהל היעד וקבוצת הלקוחות שלך. אם אתה מעוניין ברשת חברתית זו לקידום העסק שלך, אך טרם יצרת דף פייסבוק עסקי.
מדריך מהיר כיצד לפתוח דף פייסבוק עסקי.
אם כבר הבנת מעט את סביבת האינטרנט, הקמת פייסבוק לא אמורה להיראות כמשימה מפחידה. מאמר זה מתאים גם למי שכבר יש לו ניסיון ברשת חברתית זו, כאן תוכלו למצוא טיפים שיעזרו לכם לשפר את דפ פייסבוק עסקי.
גם אם מעולם לא היית בפייסבוק, זה לא משנה, להלן נסביר כמה קל ליצור ולהתאים אישית דף כך שהוא יהפוך לפרויקט מבטיח בעתיד.
פתיחת דף פייסבוק עסקי
אם כבר יש לך פרופיל פייסבוק, מחצית מהמשימה נעשית. הפרופיל נוצר בכמה לחיצות בדף הראשי. בתחילה, הפרופיל האישי שלך לא יהיה זמין לכולם עד שתגדיר אותו.
לאחר הזנת חשבונך האישי, לחץ על החץ בפינה השמאלית העליונה של החלונית. שם תמצא את האפשרות לעבור להגדרות או להתנתק.
מילוי פרטים בדף פייסבוק
לאחר מכן מלא את פרטי הפרופיל שלך. במקביל, תוכלו לבחור את מראה העמוד שלכם, שמשפיע על מיקום המסרים, האירועים או התוכן הנוכחי. פונקציית בחירת תצוגת העמוד מתאימה לכל מטרה בפרופיל, בין אם מדובר בדף של חנות מקוונת ובין אם מדובר בארגון ללא כוונת רווח.
הקריטריון החשוב ביותר הוא כותרת העמוד שלך. כפי שכבר הבנתם, השם צריך להתאים לשם העסק שלכם כך שיהיה קל ללקוחות העתידיים שלכם למצוא אותו. עליכם גם לבחור תמונת פרופיל ארגונית, מכיוון שזה יהיה הדבר הראשון שאנשים יראו כאשר הם מבקרים בדף שלכם.
עיצוב והכנסת תוכן דף פייסבוק
הפרופיל ותמונות ההיכרות הם הדבר הראשון שתופס את עיניהם של מבקרי הדף שלך. בהקשר זה יש לנו כמה טיפים לבחירת תמונות. הקריטריון החשוב ביותר הוא שהם צריכים לשקף את העסק שלך, ולהמחיש במה החברה מתמקדת. אם אתה רוצה דף מותאם אישית יותר, אתה יכול להשתמש בלוגו כתמונת היכרות גדולה, אך לשמור על תמונת הפרופיל שלך.
היו מודעים לאיכות הצילום או התמונות כך שיהיה להם רזולוציה מספקת וצבעים נעימים שימשכו את עיני הלקוחות שלכם. אתה יכול גם להעשיר את תמונת הפתיחה שלך בטקסט או בסיסמת המותג או החברה שלך. וזכור שהם תמיד מייצגים את הפנים והעבודה של החברה שלך.
ספר לנו על הסיפור שלך
על מנת לתת את תמונת הפרופיל שלך, ספר את סיפורך במידע. כיצד ומתי החלה החברה, במה היא מתמקדת ובמה המטרה העיקרית שלה. הסיפור מוסיף לך אמינות כמו גם משפר את הגישה הוויזואלית לקהל שלך. גישה זו יכולה לעזור לך לקדם את העסק או את המוצרים שלך. אם אתה רוצה למכור משהו, אז קודם כל אתה צריך לעניין את הצרכנים שלך.
התאמה אישית של כפתור העמוד
במקרה זה הכפתור הכחול הגדול משמש כקישור בינך לבין הקהל שלך. פייסבוק מציעה אפשרויות התאמה אישית לכך, תוכלו לבחור בין מספר אפשרויות שהקהל שלכם יקשר אליהן. הגדרת ברירת המחדל מאפשרת לאנשים לשלוח לך הודעות פרטיות. עם זאת, ניתן לשנות את הכפתור ליכולת להזמין, לשלוח בדואר אלקטרוני, להשיג מידע נוסף על החברה, ניתן להמיר אותו גם לקישור לחנות מקוונת, או למוצר ספציפי. בלחיצה אחת בלבד, הצרכנים שלכם יקבלו את המידע הדרוש להם.
מַזכִּירָה אֶלֵקטרוֹנִית
כרגע, לרשת החברתית הזו יש את היכולת לאפשר את פונקציית המגיב האוטומטי, כלומר, להגדיר תגובה אוטומטית שתישלח ללקוחות ברגע שהם ישאלו אותך שאלה או יכתבו תגובה. לדוגמא, הודעה עשויה לציין כי אינך מחובר כרגע, אך תנסה לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי, מה שיגביר את התמיכה של לקוחותיך.
עקוב אחר הביקורות
בנוסף להמלצות לקוחות, משמשת הכרטיסייה תנועה וטווח הגעה גם למעקב אחר הצלחת הפרופיל שלך. ניתן למצוא תכונה זו בלוח העליון, מעל תמונת ההיכרות תחת הכותרת "דוחות". סיכום התקופה שבחרת יוצג בצורה של טבלאות וגרפים.