סמכות האתר פירושה אמון המבקרים. התשובה טמונה בבנית קישורים נכנסים לאתר מאתרים אחרים לאתר שלך. ככל שיש יותר קישורים איכותיים לאתר, כך אנשים סומכים עליו ומעריכים אותו יותר.
עליית סמכות האתר הגיעה מאלגוריתם ניתוח הקישורים HITS (Hyperlink-Induced Topic Search). HITS מחלק את מבנה הקישורים באינטרנט לרכזות ולרשויות. פירוש הדבר הראשון שדף האינטרנט מצביע על דפים רבים באיכות גבוהה, והשני אומר שדפים רבים באיכות גבוהה מצביעים על דף האינטרנט. שני סוגי דפי האינטרנט מקבלים בדרך כלל דירוגים גבוהים יותר מכיוון שהמידע שהם מספקים רלוונטי יותר ואמין יותר.
מה משפיע על דירוג דומיין Domain Rating
מאוחר יותר השיקה גוגל גם אלגוריתם דומה ל- Domain Rating, אשר נמדד בעיקר על פי מספר ואיכות הקישורים הקישורים לאתר. ככל שהציון גבוה יותר הדירוג גבוה יותר. בהדרגה, אנשים החלו לראות את PageRank כגורם הדירוג החשוב ביותר.
כתוצאה מכך, האינטרנט הוצף בקישורי דואר זבל, והתנהגות רכישת ומכירת קישורים הפכה נפוצה יותר. כדי למנוע מצב זה להחמיר, גוגל הכריזה רשמית בשנת 2014 כי לא תציג דירוג דפים בפומבי.
מדוע בניית קישורים לאתר עדיין חשובה?
למרות שגוגל אמרה כי היא כבר לא תחשוף בפומבי את דירוגי הדירוג, היא עדיין מהווה גורם דירוג אתר וקידום אתר בתוצאות החיפוש. בנוסף, גוגל גם מדגישה ומעדכנת כל הזמן את האלגוריתם EAT (מומחיות-מקצועית, סמכות-סמכות, אמינות), המשקף שאמינות האתר תלויה מאוד בדירוג שלו. הקישור מסמל את אמונו של צד שלישי באתר ומהווה שלב חשוב לביסוס אמינות האתר.
בנוסף, בניית קישורים לאתר יכולה לסייע גם בקידום מותג על ידי מתן אפשרות ללקוחות פוטנציאליים להתחבר למותג דרך יותר ערוצים, מה שיכול לא רק להגביר את המודעות למותג, אלא גם להגדיל את התנועה והמכירות.
רוצים לקבל יעוץ על ספקים איכותיים לקניית קישורים איכותיים לאתר?
אסטרטגיות לבניית קישורים לאתר
Googl Penguin חוסם בהחלט את כל הקישורים הקישורים הלא טבעיים, כולל קישורים מלאכותיים ומזויפים, מכיוון שכולם נחשבים כמניפולציה בכוונה של דירוגי דפים. גוגל יכולה להעניש התנהגות זו. אז איך משיגים קישורים איכותיים כדי לשפר את סמכות האתר שלכם?
להלן שלוש שיטות יעילות:
1. צור תוכן איכותי
המפתח לקבלת קישורים נכנסים לאתר הוא יצירת תוכן בעל ערך, כי בהיעדר תוכן שאליו אתה יכול לקשר, יהיה קשה למשוך אחרים להתחבר לאתר שלך.
למה צריך להתייחס? התוכן צריך להיות אינפורמטיבי, מעורר השראה, חינוכי או משעשע. בנוסף, תוכן ייחודי יכול להיות מרתק יותר, כגון מתן נתונים בסיסיים וממצאי מחקר או ראיון של מומחים מוסמכים. תוכל גם להוסיף תמונות כדי לשפר את מראה המאמר ולהגדיל את הסבירות לקבל קישורים.
2. לנתח את הפער מול המתחרים (ניתוח הפער של קישורים נכנסים).
עם גישה פרואקטיבית יותר לבניית קישורים, השיטה הפשוטה והפשוטה היא לנתק את ההתנתקות עם המתחרים, כלומר לגלות שהם התחברו למתחרים, אך עדיין לא התחברו לאתרים משלהם. מכיוון שאתרים אלה מקושרים למתחרים, פירוש הדבר שהאתר מתעניין בנושאים קשורים. אם אתה יכול להוכיח שתוכן נתון טוב יותר מהמתחרים, אז הסיכוי לקבל קישורים יגדל באופן משמעותי.
3. הפוך אזכורי מותג לא קשורים לקישורים נכנסים איכותיים
בעולם קידום האתרים אתה שומע לא פעם את המונח "זכויות מותג לא קשורות", כלומר אתר צד שלישי מזכיר מותג, מוצר או שירות מסוים, אך אינו קשור לאתר שלך. נכון לעכשיו, תוכל לשכנע אותם להמיר את התוכן הרלוונטי לקישור.
בעת יצירת חיבור, עליך לשים לב לאיכותו, במיוחד לשלוש הנקודות הבאות:
רלוונטיות: צד שלישי ודפים משלהם צריכים להיות בנויים סביב אותו נושא. אם קישורים מגיעים מאתרים לא קשורים, זה לא ישפיע רק על חווית המשתמש, אלא גם יגרום למנועי החיפוש לא להבין את התוכן.
מיקום הקישור: קישור הממוקם במרכז מאמר זוכה לתשומת לב רבה יותר מאשר קישור המונח בכותרת תחתונה ויכול ליצור יותר תנועת הפניות.
סמכות האתרים המקושרים: ככל שהסמכות של אתרי צד שלישי גבוהה יותר, כך התוכן שלהם סמכותי ונציג יותר. עבור מנועי החיפוש, לקישורים מאתרים אלה תהיה השפעה רבה יותר.
בסוף אסטרטגיית מבוא זו, אתה יכול להבין שאתה לא יכול רק להגדיל את מספר הקליקים על דפי האינטרנט שלך, אלא חשוב מכך, אתה יכול למשוך את קהל היעד שלך ולספק לו חווית משתמש איכותית. שלושה היבטים של תנועה, מהירות מעורבות ושיעור המרות מספקים יתרונות בני קיימא וארוכי טווח.
מאמרים נוספים בנושא - קידום אתרים בגוגל
נשמח לעמוד לרשותכם
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם
גבנט – בניית אתרים לעסקים
אנו מתחייבים לבניית אתר וורדפרס ברמת גימור גבוהה, בשילוב אלמנטים החשובים לקידום האתר
טלפון: 0587743774
אימייל: gavnetcoil@gmail.com